Ei kipu lähde nukkumalla, juoksemalla tai huutamalla
Ei myöskään piirtämällä, viiltämällä tai muuten satuttamalla
Ei alkuunkaan istumalla, odottamalla tai humalassa olemalla
Ei tietenkään itkemällä, syömällä tai musiikkia kuuntelemalla
Ei missään nimessä pelaamalla, dataamalla tai opiskelulla
Kipu valuu pois sisältäsi kuolemalla

Mahdollisesti itsesi hirttämällä, tukehduttamalla tai viinaan itsesi hukuttamalla
Käytä köyttä, suosi veistä, ota lääkkeet, älä enää koskaan herää

Onko mä helposti korjattava enkeli, oonko? Oonko mä kiltti ja ihana kultipupu lutunen? 
E.

Ei siitä tullu otsikkoa siitä ''Rakenna itsellesi pilvilinna tietokoneen keskusyksiköstä'' ei ei eiei
Anteeksi A
Miks muhun sattuu näin, ihan eritavalla, oon kiduttanu itteeni viime päivinä niin että ei
Mut mä ansaitsen tän kivun, oon tehny niin kamalia asioita 
Niin kamalia

A                                                 u
T T
         a                                                                                                                              k
a                                                          A

it hurts