Tylsyyden poistamiseen voisin tehdä semmosen 50 faktaa minusta jutun, tai oon aina halunnu tehä semmosen koska oon ihana. 

1. Oon syntyny kesällä. Kesäkuun lopussa.
2. Meillä on maailman ihanin maatiaiskissa, se on eniten mun koska se tulee aina mun huoneeseen ja jos se haluaa jotain se pyytää sitä multa. Mun pikku Nalppuri♥
3. Rakastan c-kasetteja, vinyyleitä ja cd-levyjä.
4. Mulla on aika moraaliton huumorintaju, ja jotka ei tiedä sitä pitää mua rasistina ja hirveänä ihmisenä.
5. Mulla on aika usein kylmä, tälläkin hetkellä oikea käsi on ihan jäässä, mut vasen ei.
6. Omistan aika monipuolisen musiikkimaun, melkein kaikki menee mutta suurin rakkaus on kasarimusiikki, eteenkin pop ja hair metal.
7. Tykkään aidoista ihmisistä, en ymmärrä sitä että jos joku haluaa olla jotain. Jokainen vois olla ihan oma itsensä eikä kenenkään toisen kopio, maailmassa on miljoona mahdollisuutta, miksi tyytyä jonkun toisen jo-valmistamaan persoonallisuuteen. Se että teeskentelee olevansa joku muu on oman persoonansa tuhlausta.
8. Oon aika realisti useiden asioiden suhteen ja se kriittinen joka herättelee muut pilvilinnoistaan maan pinnalle. (kapeakatseiset lukee tän ilonpilaajana)
9. Sit toisaalta taas oon negatiivinen ja pessimisti.
10. En tykkää kauheen monist ruuista, mut mä silti syön vähän kaikkee.
11. Oon aina myöhässä, semmonen taivaanrannanmaalari ja hidastelija. Jos sovin tapaamisen jonkun kanssa kello 19:00 mä luultavasti lähden silloin.
12. Tykkään kauhuelokuvista, en kuitenkaan ikinä katso niitä yksin.
13. Ajattelu on mun mielestä kauheeta ja ahdistavaa, joskus mun pitää keskeyttää asioiden tekeminen että voin keskittyä ajattelemiseen, mun ajatukset sattuu mua joskus tosi paljon että mulle tulee päänsärky ja sit ne kiemurtelee siellä aivoissa. Ajattelen asiat myös usein konkreettisina asioina. 
14. Mulla on suuria luottamusongelmia, ja jos luotan johonkin ihmiseen se on todella harvinaista koska oon niin skeptinen paska. Mietin aina et jos niillä onkin joku salaliitto mua vastaan tai että ne käyttää mua hyväkseen, ihmiset on kaksinaamaisia, varokaa!
15. Oon kiinnostunu filosofiasta ja psykologiasta, ihmisten tutkiminen ja analysointi on niin jännää. Ihanaa miettiä miksi joku tekee niin ja näin ja noin, miksi ei tehnyt niin ja niin edes päin.
16. En suoraan sanottuna koskaan saa mitään aikaseks koska oon laiska, päättämätön ja saamaton. Tai no aikaiseksi asioita jotka mua kiinnostaa jollain tasolla, mut vähänkin ei-kiinnostavat, ei tule mitään.
17. Mulla ei ole oikein parasta kaveria enää, vain muutama hyvä ystävä.
18. Sit mul on kans maailman ihanin poikaystävä, se on auttanu mua jaksamaan täällä tyhmässä maailmassa, en varmaa olis jaksanu tehä sitä yksin, vaikka korostankin usein sitä että kuinka selviydyn itse ilman ketään. Surullista siinä on se että se ei koskaan tuu itse tajuamaan kuinka arvokas se on ihmisenä ja et kuinka hyvä paras se on. Se luulee usein et se ei oo tarpeeks ja että se on epäonnistunut jotenkin, mut se vaan osaa olla niin väärässä aina. Se ei koskaan tuu menettämään mua kenellekään enkä mä tuu koskaan vaihtamaan sitä kehenkään toiseen. Rakastan sitä enemmän kun ketään koskaan ikinä, ja tuun varmasti todistamaan sen sille jotenkin. Se saa mut aina hymyilemään ja olemaan onnellinen.
19. Tästä päästäänkin siihen että oon mustasukkainen, vainoharhainen, takertuja. Blää, ihan kamala tyttöystävä, mut oon kanssa rakastava ja huumorintajuinen, jos se nyt on mitään :D
20. Minussa on hyvin narsistisia piirteitä. Kuten; haluan oppia lukemaan ihmisiä jotta voisin manipuloida niitä, koen että kukaan ei oo tarpeeks älykäs ymmärtämään mua, mun on oltava aina oikeassa, en oo koskaan väärässä siis. Oon hyvin ristiriitainen. Mun elämässä olevien ihmisten kuuluu tulla onnelliseksi vain minun kauttani. Mikään ei oo koskaan mun vika, löydän oikeasti aina vian jostain toisesta häiriötekijästä tai ihmisestä ( tähän liittyen myös attribuutioteorian perusvirheet jne.) Koen aina tietäväni enemmän kuin muut, joten olen viisaampi ja älykkäämpi. Oon hyvin ailahtelevainen. Pidän muiden ärsyttämisestä hyvin paljon, kaaoksen luominen on ihanaa ja osaan sen hyvin. Oon tosi hidas antamaan anteeksi, eli siis pitkävihainen ja katkera. Mun arvot on päin helvettiä ja muuttuvat aina tilanteen mukaan, usein musta myös tuntuu että mulla ei ole niitä ollenkaan. Näistä päätellen mun omatunto on aika olematon. Projisoin viat aina muihin ihmisiin, enkä välitä koskaan seurauksista. Sitten itsekeskeisyys, minun tarpeeni ovat tärkeimmät ensisijaisesti. Mutta koska olen niin monipuolinen tämä on vain yksi persoonallisuus minusta, en ole vain egoisti vaan myös altruismi tuntuu välillä omalta. Toinen asia on sitten se onko se teeskenteltyä, vain että pystyisin manipuloimaan toisia ihmisiä. Koen olevani silti aika hyvä ihminen oman näkökulmani mukaan, mutta yleisesti hyväksytyllä katselutavalla olen aivan kamala ihminen.
21. En usko jumalaan/jumaliin, uskon itseeni, ainakin yritän uskoa. Välillä tulee myös ihan leikkimielessä tehtyä ystäväni kanssa saatananpalvonta rituaaleja, mutta ei niistä sen enempää. Koen uskovaiset ihmiset heikoiksi itsensä kanssa, koska he eivät pärjää yksin itsensä kanssa vaan tarvitsevat ''ylempää voimaa'' selviytyäkseen, joten se on taikauskoisuutta, ja raamattu on maailman paras satukirja. Minulla ei silti ole mitään ketään uskovaista vastaan, oon huomannut ihmiset jotka ovat hyvinhyvin uskovaisia tosi mukaviksi ihmisiksi jos he eivät yritä käännyttää minua heidän uskontoonsa, vaan deal with it, molemmilla oma mielipiteensä asiasta eikä siitä sen enempää kannata alkaa ulisemaan.
22. Haluaisin matkustella kauheesti, käydä mm. Englannissa, Australiassa, USAssa, Tsekissä, Ranskassa, sekä Saksassa.
23. Oon käyny Virossa, Ruotsissa , Norjassa, Kreikassa, Marokossa, Turkissa, Espanjassa (2x Teneriffalla ja Costa Del Solis ja Mallorcan Alcudias), Bulgariassa (2x Varna, Sunny Beach), Kypros.
24. Mulla on ahtaanpaikankammo, hyi. Kuvitelkaa nyt vaikka että jäisitte johonkin ilmastointikanavaan kiinni, olis pimeetä etkä pääsis sieltä pois, ahdistun ajattelemisesta jo. 
25. Tykkään halloweenist kun saa pukeutua, tai miksei muullonkin sais. Sit kans corpsepaintit on mun mielestä ihania. 
26. Mun suurin unelma on toteutunut, oon siis nähnyt suosikkibändini eturivistä, sain kans plektran. Oon onnellisin tyttö ikinä.
27. Oon joskus ollut kai vähän masentunut, mutta selvinnyt siitä itse uskomalla itteeni.
28. Rakastan syksyä, se vaan on jotenkin niin ihanaa. Pimeät illat ja kynttilät, sade ja ötökättömyys.
29. Tykkään tosi paljon Digimoneista. 
30. Mun lempikirja on Nancy. Se on kasvattavin kirja minkä oon koskaan lukenut, jotenkin niin ihailtava, mutta surullinen. Siitä on vaan tehty halpa narkkariskitsohuora joka halus julkisuutta, todellisuudessa se oli kaikkea muuta. R.I.P Nancy, olet mun esikuva omalla tavallasi. 
31. Mä oon kiinnostunut aina oppimaan kaikkea uutta mutta ujosti. Jos en tiiä jotain asiaa niin googletan sen enkä jää miettimään et mikä ton kirahvin latinan kielinen nimi olikaan. 
32. Satuolennot ja kaikki fantasiajutut on siistei, vampyyrit, lykantroopit, noidat, keijut, lohikäärmeet, peikot, tontut, maahiset, zombit jne. Tykkään myös fantasiaelokuvista.
33. En tiedä miten oon päätynyt tähän mut ihailen kauheesti kaikkia miekkoja ja aseita, mun mielestä ne on vaan niin siistejä.
34. Menisin armeijaan jos mulla olis parempi kunto, ja rakastan maastokuvioisia vaatteita.
35. Jotenkin muhun on nyt iskenyt jäätävä laiskuus, en mä jaksa tehdä mitään, tahtoisin vain nukkua. Kaveri kysyy aina kylässä käydessään ''Millon sä laitat noi julisteet seinälle takas'' Eheh en ikinä vaikka haluaisinkin. 
36. Musta puhutaan usein sillätavalla ettei mulla olis minkäänlaista itsesuojeluvaistoa. Todellisuudessa mulla on aika hyvä tilannetaju ja tiedän mitä ei kannata tehdä säästyäkseni useilta kamalilta tilanteilta. Osaan kyllä pitää itsestäni huolta vaikka usein auton alle jäämisestä puhunkin.
37. ''Art never comes from happiness'' Oon jokseenkin samaa mieltä, en ainakaan osaa löytää sitä iloista puolta siitä taiteesta. Aina siellä on jotain mustanharmaita, synkkiä taka-ajatuksia ja jotain negatiivista. Yli-iloiset ihmiset harvemmin on taiteellisia. Tämä kuitenkin on vain omaa mielipidettäni.
38. Mä puhun kauheesti vertauskuvilla kirjoittaessani, en vaan osaa lopettaa sitä. Kans en osaa muuta kuin runoilla, ei mun tekstistä tuu mitään muuta.
39. Sekavat ihmiset on ihania, pidän kans spontaaneista, sanavalmiista, idealisteista ihmisistä.
40. Jos joskus saan lapsia ne saa täysin erilaisen kasvatuksen mitä mä ite oon saanu. Annan niille selkeet säännöt mitä ne saa tehdä, ja pidän säännöistäni kiinni. Ehkä ne sillä tavalla oppis pelkäämään mua hieman, mut en kyl ajatellut tehdä säännöistä niin ylivedettyjä. Mut mun tuurilla mun lapsista tulee vaan ylipainosia, masentuneita, antisosiaalisia, kaverittomia luusereita. Aika julmasti sanottu mutta niin se vaan on.
41. Haluaisin oppia maalaamaan ja piirtämään.
42. Inspiroidun aina kauheesti Marilyn Mansonista, tekis vaan mieli maalailla lattialla ja juoda punaviiniä tummassa mekossa, pimeässä, keskiyöllä, yksin.
43. Suosikkibändini on Scorpions, sain lipun Scorpionsin Seinäjoen keikalle maailman ihanimmalta ihmiseltä, oonko ees onnellisin ihminen ikinä?
44. Hehe sit kans samainen ihminen osti mulle Turmion Kätilöiden lipun, iiihana mies♥
45. Mä en kuulemma osaa osoittaa kiitollisuutta, iloisuutta tai onnellisuutta mitenkään. Mua vituttaa se ku oon todella noita asioita usein, mutta se ei vaan näy musta. En vaan tiedä mitä helvettiä tehdä sen suhteen. 
46. Mulla on outoja fetissejä, joista en tuu varmaan koskaan puhumaan kenellekään. Voin niistä yhden mainita joka on verifetissi.
47. Oon viillellyt itseäni ensimmäisen kerran 13-vuotiaana. Useimmiten periaate mun viiltelyyn on toi aiemmassa kohdassa mainittu verifetissi ja ihoni koristelu. Ollaan kavereiden kanssa jopa pelattu ristinollaa mun käteen. Arpia löytyy jonkinverran mutta mitään en kadu, nehän on muistoja elämästä ja sen käännekohdista, etten vaan unohtais mitään tärkeetä.
48. Rakastan mun mummoa, se on mulle rakkain ihminen kaikista!
49. Kuulun melkein aina vähemmistöön mielipiteissä, en vaan koskaan oo samaa mieltä kun muut. En tee sitä mitenkään tahallaan vaan osaan olla niin helvetin outo.
50. Mua pelottaa et mä valehtelen itselleni.