Tässä oon miettinyt että mikä mulla on, ehkä tää on ihan normaalia. Mikään ei tunnu miltään, mikään ei kiinnosta mua, millään ei oo oikeesti mitään väliä. Mut toi on alkanu vähän haihtumaan taas että mulla kumminkin on motivaatiota enemmän koulun käyntiin. Mulle valitetaan paskoista numeroista, sit ku saan 9½ kokeesta niin mitä mulle sanotaan ''Älä tuu näyttää mulle mitään kokeita, olisit voinu tehdä vaikka ruokaa täällä sillävälin kun olin töissä.'' 

En vaan pysty sisäistämään tollasta käytöstä, läheisimpiä ollaan jonkun kuollessa ja ulkomailla.  Aina muullon kaikki on feikkiä. Tässä tilassa en myöskään kato sitä että mua määräillään ja muuten pyritään vaikuttamaan mun elämään. Kaveri päättää selvästikin sen että mitä teemme kahden tunnin hypärillä koulussa, että emme ainakaan mene kirjastoon etten menis koneelle, sitten siinä yritetään parhaimpansa mukaan dissata ja valittaa käytöksestä. ''Siis mä en jaksais ainakaan istua 2h koneella, mitä tekemistä sulla on siinä senkin nettiriippuvainen, mennään pois, tule nyt heti jo en jaksa odottaa, mene facebookkiin ja stalkkaa henkilön x profiilia, oot aika tylsä ja laiska kun et jaksa tehdä mitään '' Hei pliis, jos mua kiinnostaa istua vaikka kymmenen tuntia koneella niin miksen sais, sit jos valitetaan vielä mun puheenaiheista, kuinka musta on tullu välinpitämätön ja saamaton paska. Joo en osaa ottaa vastuuta enkä päättää asioita enkä oo oma-aloitteinen. En tee mitään yksin, aina pitää olla joku mukana, oon niin kyllästynyt. Kyllästynyt tähän kaikkeen.