Ehkä mä nyt keksin mitä tehdä ja miten suhtautua, tää olo on vaa jotenkin niin huikee. Okei lol oon koulussa, ja aika vitun loner, koska no friends.

Tai siis ku tyypillisesti ihmisil on vaan yks elämä niin miks käytän sen näin laimeesti, mun pitää kesäks keksii paljon kaikkee kivaa ja tutustuu uusiin ihmisiin etten oo ihan vitun yksinäinen paska.

Ehkä tää johtuu vähän kateudesta asiasta x, mutta eih, mä en voi kertakaikkiaan jatkaa näin. Mun pitäis laihtua varmaan 20kg, ja käydä lenkillä, uida ja tehdä kaikkee muuta liikunnallista. Miks oon näin aikaansaamaton aaaaaaaaaaaa. Kesällä kyllä tapaan kaikki ihmiset jotka sitä haluaa ja teen kaikkee yllättävää. Hui.

Se tunne kun luet yhen ihmisen blogia, sit kyyneleet nousee sun silmille, ja mietit että mitä vittua Jasmine, mitä oot oikeesti tehny. Ei helvetti. Noh ehkä virheistään oppii ja tämmönen kateussurumustasukkaisuus menee pois kaikkiin ihmisiin, hyi Jasmine ihmisiä. Mitä. No mutta sitä että enhän mä ees kunnolla tunne tota ihmistä.

Aamen, don't stop at the top, touch the sky before you drop.