EDITED 12.04.2013: Tää päivä on ollu vaa pelkkää paskaa. Aluks luulin et on maanantai ja menin ihan normaalisti kouluun ja ajattelin et mul olis musiikkia, mut olikin psykologiaa. Mul on ollu koko päivän kauheen kylmä, palelee sitten kokoajan, eikä asiaa helpottanut se että jouduin koulussa istumaan semmosen ilmastointi jutun alla suoraan, eikä mulla ollu päällä ku semmonen villapaita ja toppi. Sain liikuntatunnilta vapautuksen koska en halua tanssia paritansseja, joten pääsin 2h aikaisemmin kotiin. Kotiin tullessani mä vaan datasin, ja päädyin nukkumaan melkein kolme tuntia päiväunia. Näinä päivinä kun olen kamala PMS-hirviö tuntuu ettei kukaan ymmärrä, ihmiset  ei oo lähellä sillonku eniten tarviis, mut enpä mä halua estääkään niitä menemästä. Mulla on oma elämä, en saa takertua tällä tavalla. Taidan tukehduttaa itseni salamipizzaan, ja suklaaseen, sekä katsoa Frendejä :3

Adios.