Jee oon niin onnellisin ihminen ikinä. 

Oon viettäny täs kesän alkaes pari viikkoa mun raksun kans ja on ollu ihanaa. Vaikka välillä on riidelty, suututtu, ragettu ja itketty niin silti oon ihan yhtä onnellinen täst suhteest ja mun elämäst nyt. Osaan olla ihan kamala ja vaikea tyttöystävä mut oon niin kiitollinen et toi yks idiootti jaksaa mua niin hyvin. On muuten niin täydellistä kattoo jonkun maailman rakkaimman ihmisen kanssa leffoi ja syyä vitusti ja olla sen lähellä ihan rauhassa jeeee.

Vaikka meil ei oo yhtään yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mut silti tää on jotain niin upeeta. Voin oikeesti pitkästä aikaa sanoo et mä oon rakastunu. Se on kovin ihanaa ku joskus tulee hetkittäisesti semmosia suuria hyvän_olon tunteita et on vaan niin täydellistä olla siinä hetkes ja se auttaa jaksamaan eteenpäin. 

Mä_vaan_rakastan_sitä_miestä_niin_paljon ;_;♥