Moi! Tää on periaatteessa mun ensimmäinen blogi, on mulla aikaisempia ollut mun en oo niihin yhtä tekstiä enempää kirjoittanut. Tein tän vaan itseäni varten että voin pahan olon tullessa avautua tai muuten vaan kirjoitus inspiraation iskiessä avata mieltäni tänne. 

Voisin kertoa tässä vähän itsestäni, jos tänne joku eksyykin joskus.

Eli oon muutaman kuukauden päästä 17 vuotta, kesän lapsi siis, ja toi nimimerkki jolla tänne kirjoittelen liittyy just siihen kun oon horoskooppimerkiltäni rapu, eli englanniksi ''cancer''. En oo ihan varma et olisko se ''lifeasacancer'', mutta ei anneta sen häiritä. Tiedän kyllä että cancer tarkoittaa myös syöpää. Valitsin ton nimimerkin sen takia ku oon tyypillinen rapu, todella herkkä ja ailahteleva, sekä loukkaannun helposti. Tykkään kans ihmisten auttamisesta ja oon huolehtivainen. 

Oon kans syvällinen ajattelija, ajattelen asiat usein liian monimutkaisesti että siitä tulee ongelmia, ajattelu myös sattuu joskus. Arvostan viisautta, älykkyyttä ja monipuolisuutta ihmisissä. Mua kutsutaan usein oudoks mielipiteideni ja arvojeni takia, mutta oon itse ainakin hyvin ylpeä niistä. En välitä muiden mielipiteistä vaan oon oman tieni kulkija, ja se herättää muissa paheksuntaa, eli siis minusta ei pidetä.

Asun Keski-Suomessa ja mun perheeseen kuuluu isäpuoli, äiti ja kaksi sisaruspuolta. Oon ensimmäisellä luokalla lukiossa, eikä mulla oo mitään tietoa tulevaisuudesta. Oon kaukosuhteessa (poikaystävä asuu Etelä-Suomessa) ja oon seurustellut vähän yli kolme kuukautta. Niin ja mulla on täällä neljä hyvää ystävää joiden kanssa voin viettää aikaa. Ystävät on mulle tosi tärkeitä.

Mutta sitten tärkeimpään asiaan: Musiikki. Se vaikuttaa aina mun mielialaan ja tunteisiin ja vaikuttaa valintoihin joita teen. Kuuntelen musiikkia ainakin omasta mielestäni hyvin monipuolisesti. Mutta suosikkibändi on Scorpions. Eniten mä rakastan kasarimusiikkia vähän raskaammat bändit kuten; Whitesnake, The Cure, Van Halen, Bon Jovi, Steelheart, Iron Maiden, Def Leppard, Europe, RATT, KISS, Mötley Crüe jne. on parhautta. Sit kans kevyemmät kasarin sankarit: Duran Duran, Wham!, Fiction Factory, A-ha, Sweet, David Bowie, Belouis Some etc. Suomen  musiikilliset ylpeydet: Eppu Normaali, Popeda, Ratsia, Pelle Miljoona (ja useat kokoonpanot), Hanoi Rocks, HIM, Dingo ja niin edelleen. Sit nykymusiikista löytyy kans hyviä kuten: Fall Out Boy, Simple Plan, Coldplay, Band Of Horses, Lifelover, Lana Del Rey. 

Mutta taidan lopetella tähän, etten kerro vielä liikaa.

http://www.youtube.com/watch?v=64k8wUcwLf0

Olen ollut ylpeä
koska sydän sanoi niin
olen usein saanut kärsiä
koska sydän sanoi niin
elämä voi olla valaistu tie
joka turvallisesti perille vie
olen käynyt sivuteilläkin
koska sydän sanoi niin